
System ABC TRACK umożliwia w prosty i szybki sposób tworzenie własnych grup z przypisanymi do nich zasobami firmy.
Aby stworzyć własną grupę zasobów należy wybrać zakładkę “Zarządzanie aplikacją”, następnie z menu bocznego wybrać “Zasoby” i wcisnąć ikonę “Zarządzaj grupami”.

W bloku “Zarządzanie grupami zasobów” wciskamy ikonę plusa “Dodaj grupę”

W oknie “Dodaj grupę” podajemy nazwę tworzonej grupy, wybieramy jej kierownika oraz oznaczenie.

Po uzupełnieniu wszystkich pól wciskamy przycisk “Zapisz”.
Grupa została dodana do listy.
.png)
Dodawanie zasobów do grupy
W bloku “Zarządzanie grupami zasobów” wybieramy nowo dodaną grupę i wciskamy przycisk “Przypisz zasób”
W oknie “Przypisz zasoby do grupy” należy zaznaczyć zasoby które chcemy przypisać do grupy.
Zasoby zostały przypisane do grupy.