
System ABC TRACK został wyposażony w funkcję automatycznego tworzenia raportów cyklicznych. Dzięki temu raz konfigurując dany raport, będzie on Tobie automatycznie przesyłany w wybranym przez Ciebie czasie.
Jak włączyć funkcję tworzenia raportów cyklicznych?
Aby włączyć funkcję tworzenia raportów cyklicznych, w zakładce “Flota - Raporty" należy wcisnąć ikonę kół zębatych "Ustawienia raportów cyklicznych".

Otwiera się wówczas nowe okno “Raporty cykliczne”, w którym wciskamy ikonę plusa “Dodaj raport cykliczny”

W oknie "Nowy raport cykliczny" wybieramy interesujący nas rodzaj raportu, nazwę raportu (ustawić możemy zarówno nazwę domyślną jak i dodać własną), okres tworzenia raportu oraz resztę zasobów.

Po wyborze okresu tworzenia raportu (codziennie/tygodniowo/miesięcznie), ustawiamy czas generowania raportu.
Jeśli chcemy, aby nasz raport generowany był codziennie, wybieramy wówczas godzinę o której raport ma być utworzony. W przypadku raportów tygodniowych wybieramy dzień tygodnia oraz godzinę utworzenia raportu. Natomiast, raporty miesięczne generowane będą co miesiąc od dnia utworzenia pierwszego raportu cyklicznego.
Raport będzie automatycznie wysyłany na adres e-mail podanego użytkownika.

Przykładowy raport cykliczny stworzony w systemie ABC TRACK
